TaTa Felmérőprogram


Go to content

Miért innovatív?


Miért innovatív, miért lehet könnyen, gyorsan, újszerűen alkalmazni?


Az iskolákban már egy jól bevált, kipróbált rendszer kerül beállításra, mely rengeteg időt és energiát takarít meg, és nem utolsó sorban a környezetvédelem szempontjából is fontos szerepet kap, hiszen sok ezer papírlap felhasználásától kíméli meg az intézményeket. A diákokban, tanulókban ez egy újdonság, ami pozitív élményként hat, így fontosnak érezik azt a tényt, hogy az ő véleményük is fontos, hiszen kíváncsiak vagyunk rá. A minőségfejlesztési, minőségbiztosítási csoport tagjai, valószínűleg emlékeznek arra, hogy minden évben a teljesítményértékelés előtti pedagógusértékelésben a diákok esetenként órákon keresztül töltötték ki a papírokat, melyet gondosan el kellett rakni, rendezni, összegezni, többször is a különböző statisztikák miatt. Nálunk ez már rutinmunka, néhány perces feladat, köszönhetően sikeres módszerünknek. A gondos előkészületnek és a módszernek köszönhetően a következő eredményeket kaphatjuk meg: Pedagógusok listája összpontszám alapján, vagyis egy-egy pedagógust hány diák értékelt, milyen pontszámmal rendelkezik egy tanár, (átlag milyen pontokat kapott), pedagógusok listája kérdésenként (vagyis egy adott kérdésre milyen átlagpontot kapott egy pedagógus), valamint egy adott pedagógus részletes kérdésenkénti értékelése. Ezen információk birtokában a vezető gyors és pontos képet kaphat arról, hogy a tanulók miként látják a nevelőtestület egyes tagjai
t.


Internet Explorer, vagy Mozilla Firefox böngésző alkalmazása javasolt legalább 1024x768-as felbontással | vargaimre.mail@gmail.com

Back to content | Back to main menu
Tárhely - Domain - VPS - Szerver hosting